Jump to content

Welcome To JaJa

Sign in to follow this  
Marky

Tuesday: Dominating SV 1V1 FT Rat + Sweep

Recommended Posts

Had 20 men sitting at GDZ and found AE? in torags with around 15 ish however they all ran and got cleared within 5 minutes. (Ty 4 loot)

Round1!

After my nigga@Seabirdgot a max cape we got word SV were in the cave so we got some men and logged into them completly battering them for the entire fight forcing them to call their 1750 CC to come assist (lmfao) then shortly after Sparc Mac logged in and SV teleported.

Round 2!

Same shit as before niggas got baited mid and cleared off the map with our multi spells shame Daddy took so long to get in game. Standard.

Quality over quantity.

You will never be able to compete. Theres only so much you can do before your members see through your shit lmfao :)

(Full Video tomorrow)

Gifs

XRm2xm9.gif3arwfCU.gifTGLfPxw.gif

929818b2e40589e252211f1cb9464ff1.png

a169dcd2979c437be07ea109aab642d2.pngsf1yrKU.pngnWoMU9a.png0gMrdIz.pngDWnuaie.pngIRFsMYX.pngEPO2iW2.pngVTOHAUq.pngubG4MPe.pngs0row6I.pngMDMX1Zk.pngGf9LGUE.pngnbrrM0b.pngvJNcPIg.pngEyx3cDg.pngQiP1sGs.pngVpp6m94.pngqbeZkIM.png30f21faf65e261f0bbe3657e73aee5bd.pngxM6wpPE.pngbV6PKCH.png6Jfczbv.png

So much loot legit. (No order)

QhhbtK7.pngvnZS6li.pngIqDBhHB.pngvvpxslj.pngy3Q2vAm.pngpaSdQor.pngFeVHMSX.pngNmU0kOB.pngYZHo0az.pngeXh2eoh.pngfQTcM3W.pngItK3ubJ.pngJJt7lr5.png4S26A5w.pngOk4Ptev.png3686c023c3c16aad0b5ff9d159970aad.pngf961d7066479744889731e1dbff40a0b.png1a96ece461d59844de3ead33c49d0698.png7cf22557ad1df3f38a487baf6c5c86f9.png09731499c8120eeff68faf4d65d305c8.png436315cd3e30ab4ce88a21a9d68777be.pngbhxmEQy.pngz0I4K8Q.pnglJZkGre.pngFbBSo51.pngoLXjhWp.pngIutQiw4.pngAxEV7w6.pngJYDlsdl.jpg5sEHok8.pnggJwDepk.pngO0MdH8r.pngNO7T3Oh.png9uQpBwF.pngKelHnpd.pngunvnek1.pngYVLwOKL.pngNfjbo9G.pngLMEFJl7.png3c1d8Cs.pngPCn9ApX.pngEDhYpB8.pngpfvH6b1.png

7bdebbfbddbc0c39f56f306887b68889.png

5dc63e80e3172399bc0de1a685a6e9d0.pngb85a976e2559c17eac7a10bde4339619.png05ab9200ee46f02f624c19c587702d4b.png

84c27eb0f081421c3885918b251d4058.png

7afa055503ae84baf7dbc6a34414e58f.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sv's leaders can keep saying they win, but their members know they cant do shit without rot

Share this post


Link to post
Share on other sites

they only ever pipe up when rot is in lobby or standing next to them at edge

Share this post


Link to post
Share on other sites

when will sv fight without rot lmfao 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gf

Share this post


Link to post
Share on other sites

gf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looked easy as fuck. Sv leaders have absolutely zero confidence in their members lmao

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oouch sv haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×